Ben gibi.

sariii.jpg

Döktüm tüm yapraklarımı.

Birer birer soldu hepsi..

Ben gibi ;

renksiz.

Ben gibi;

Kuru.

Ben gibi;

Ölü…

Ben gibi.” için 3 yorum

  1. Her şey döngüsünde oysa. O yaprakların yerine yenileri yeşerecek, yeniden ilkbahar olduğunda… İnsan da kendi döngüsünde ve hep yeni bir İlkbahar olacak. Bazen Kış uzun sürebiliyor. Ya da çok sert geçiyor, kabul. Ancak Kış aylarında ayakta kalan her ağaç, uzun süre beklemiş bile olsa, İlkbahar’a kavuşuyor. Yaprak dökümü döngüsünde, çok sert bir Kış geçirmeden, kendi yeni İlkbahar’ına kavuşacaksın sonuçta.

    Yaprak dökümü zaman zaman gerekiyor, zaman zaman da istemediğimiz biçimlerde çıkıyor karşımıza ve engel olamıyoruz. Şu anki döküm sürecin hangisi olursa olsun, bahardan umudu kesmemek gerek.

    Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

