Önemli olan gidebilmek.

hhhh

Gitmeliyim; ya arabayla yada otobüsle hatta vapur,tren  veya uçakta olabilir. Aman her ney ileyse işte..

Neyle gittiğimin önemi ne ? Önemli olan gidebilmek.

Özgürlüğe,mutluluğa gidebilmek.

Önemli olan gidebilmek.” için 10 yorum

  1. Gitmek, gittiğin yerden bir kurtuluşsa gidiniz. Ve yine gitmek size yeni bir hayat sunacaksa gidin. Ama aklınız gittiğiniz yerde kalacaksa gitmeyin. Oradaki hesaplaşmanızı bitirin sonra. Tabi benimkisi minik bir tavsiye efendim. Sevgiyle kalınız.

    Liked by 3 people

      1. Şey benim özgürlüğümde kısa sürdü . Tek başıma Bodrum, İzmir gezdim , hem de 20 gün falan . 15 gün çalıştım geri kalan günde de tatil yaptım. Ama aklın geride kalınca olmuyor .

        Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

