Belki birgün buradan geçer diye..

Sonu olmayan bir yolculuktu bizimkisi..

 O yetişemedi, benim devam etmemde işe yaramadı. Geri dönüp ellerinden tuttum,onu  iteleye iteleye birkaç adım yürüdük. Ama artık  onu ne itmeye nede zorlamaya kalmadı mecalim.Yoruldum.Tükendim.. Oda istemedi zaten yolda tek başıma bıraktı beni..

 Bir çok insan gördüm o yolda. Kimisi el ele kimisi ağlaya ağlaya gidiyodu.. Ama gidiyodu. Pes edip dönmüyodu..

Ben geri dönmedim hâla bekliyorum bıraktığı yerde. Belki birgün buradan geçer diye.

Bir Cevap Yazın

