Görünmeyen Gökyüzü

Aylar sonra bugün ilk defa yazmak istedim. Ne zamandır okuduğum kitaplar hakkında yorum yazmıyorum,özlediniz mi beni ?.. Özlemediniz biliyorum. Kim niye tanımadığı insanı özlesin ki ? insan sevdiğini özler… Bende sevdiğimi özledim..’burnumda tütüyosun ‘derler ya evet, burnumda tütüyosun be çocuk çok özledim seni. Çok özledim…

Dipnot:Sevgili okurlarım,takipçilerim; sürekli kitap yorumları yapmak yerine arada sizlere duygularımı ifaden yazılar yazmak istiyorum bu yukarıdaki ise  küçük bir başlangıç.

Beni takipte kalın canlar!

Bir Cevap Yazın

