Agapi

Instasize_0607000908.jpg

Ahlaksızlığı, aşk diye anlatan bir kitap !
Jane isimli karakter aşkı görebiliyor ve gördüğü aşklar ise;  evli bir kadinin karşı komsusuna aşkı, en yakin arkadaşının evli bir adamla yaşadığı ilişki..
Sonra gelmiş aşkı takip edin yakalayın diye öğüt veriyo ben size söyleyim aşkı bu sekilde takip ederseniz türkiye gibi yerde ahlak kurallarimiz cercevesince aile faciasi, cinnet geciren koca vb başlıklar altinda gazetelerde manset olur ya ölür yada sakat kalirsiniz. Dedigim gibi ahlak kurallarimiza toplum yapimiza ters bi kere, evet belki şuan burada aşkı tanımlayamayabilirim ama benim bildiğim aşk bu değil! Daha da uzatmayacağım. Bu arada kitabı bitirmedim çünkü son 100.sayfada iyice sapıttı
Dipnot: Burdan gelecekteki kocama sesleniyorum; Beni aldatırsan ümmüğünü sıkarım bilesin !

Bir Cevap Yazın

