Böğürtlen Kışı

Instasize_0605095917.jpg

iki farklı hayat iki farklı dünya ! 

Neden  insanlar birbirini sevmeleri için denk olmaları gerekir?  Oğlan zengin kız fakirse olmuyo mu yada tam tersiyse.. Peki ya aldatılsanız. O zaman  naparsınız? Hemde gözünüzün önünde!!! Yapamam asla dediğiniz herşey burada bu kitapta yapılmış.  Okumanızı tavsiye ediyorum gerçekten sürekliyici vize haftam olmasına rağmen 3 günde bitirdim.

Bu arada bu benim ilk deneyimim ilk kez sosyal bir ağ üzerinden kitap yorumu yapıyorum umarım zevkle okursunuz çünkü artık buradayım. Beni takipte kalın..

Dipnot:Bu kitabı mutlaka ama mutlaka okuyuunn!!!

Bir Cevap Yazın

